Snažili jsme se také zapojit a hledali něco, kde by šlo využít toho, že máme v oddílech děti od MŠ až po 9. třídu, navíc v době zvýšené nemocnosti, kdy jsme nevěděli, kolik jich vlastně přijde. Vybrali jsme ML P 7 pro nejmladší Pomáhám přírodě a P 12 pro mladší Chráníme přírodu a vzhledem k tomu, že 22. duben byl i Dnem země, tak jsme se pokusili o doplnění. Schůzku jsme začali básničkou, poté jsme si povídali o tom, jak dlouho se některé věci v přírodě dlouho rozkládají. Pokračovali jsme povídáním o tom, kam který druh odpadu patří – barvy kontejnerů – protože v Dobřanech nejsou bílé kontejnery na bílé sklo a ani hnědé kontejnery nejsou všude, ale kam co patří, kdyby tam byly i ostatní barvy kontejnerů. Pak jsme mladším dětem rozdali „spojovačku“, kdy měly spojit odpad s kontejnery a starším křížovku, kdy tajenka byla „Modrá planeta“. A protože do lesa máme daleko, a klubovna není tak velká, abychom hráli hru z ML, tak jsme na lavičku před klubovnu umístili krabičky s obrázky kontejnerů, v prostoru rozházeli kartičky s různými typy odpadků. Děti se rozdělily do dvou skupinek, postupně vybíhaly, sebraly lísteček a vhodily ho do správného kontejneru. Pak to instruktoři zkontrolovali a vyhlásili výsledky. Dětem se připravené aktivity líbily. Podklady – obrázky a texty jsme čerpali z táborovky.cz ke Dni země. Na konci schůzky jsme se bavili o tom, co vše uvidíme při připravovaném výletu na Šumavu do CHKO s tím, že se zaměříme na rostliny a živočichy, pochodové značky a značení, co si vzít na celodenní výlet apod. i s ohledem na to, že nejedou všechny děti. Děti si zvolily jako dopravu vlak, protože s rodiči se vozí auty a tak některé z nich doprovodí i rodič a ze skupiny 2 instruktoři a 2 vedoucí.